Contractul de vanzare – cumparare este necesar
pentru a incehia o trazactie imobiliara, intre vanzator si cuparator. Pentru a
fi complet e nevoie de semnaturile celor caare vor sa inregistreze tranzactia,
puse pe contractul intocmit si autentificat de catre notarul public sau
avocatul ales, in urma semnarii acestuia.
Daca buletinul sau cartea de identitate au
expirat in cursul anului curent, legitimarea se poate face si cu pasaportul sau
cu permisul de conducere.
Daca stampilele aplicate de organele competente
pe actul de identitatea nu mai sunt vizibile, se vor folosi pasaportul sau
permisul de conducere, sau doi martori care cunosc persoana in cauza.
In cazul in care sunteti casatorit Certificatul
de casatorie este absolut necesar la incheierea actului de Vanzare-Cumparare,
intrucat vanzarea-cumpararea este un act de dispozitie, ceea ce presupune
consimtamantul ambilor soti, ori calitatea de soti nu se poate dovedi decat cu
ajutorul certificatului de casatorie.
Acte necesare:
- actul de dobandire a imobilului (contract de
vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de proprietate, certificat
de mostenitor, contract de schimb imobiliar, alte acte);
- extrasul de carte funciara eliberat de
judecatoria in a carei raza teritoriala se afla proprietatea imobiliara; (acte
necesare extras carte funciara)
- certificat fiscal eliberat de Primarie; (acte
necesare certificat fiscal)
- actele de identitate(carte de identitate,
buletin, pasaport, permis de conducere)
-certificat de casatorie (daca este cazul);
In cazul in care actele de identitate au
termenul de valabilitate expirat, nu pot fi folosite la semnarea actului de
instrainare a imobilului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu